25 Temmuz 2015 Cumartesi

Kitap yorumu:Anlasana

anlasana kitap ile ilgili görsel sonucu

İkinci kitap yorumumu beğenerek okuduğum bir başka kitap olan anlasana için yapmaya karar verdim.
Öncelikle yazarın okuduğum ilk kitabı ve beğendim mi evet beğendim.Kitap epsilon yayınevinden çıkmış ve
fuarda gördüm kapağını beğendiğim için aldım fazla bir beklentim yoktu.Kitabın ilk başları güzeldi okudukça
ne olacak diye merak etmeye başladım.Kitap ilerledikçe olaylar değişmeye başladı ama en çok merak ettiğim kızın ne yapacağı oldu.Erkek kardeşlere bu kitapta çokça rastladık ve bazı yerlerde kızı  yerinde olsam ne yapardım diye düşünmedim değil.Tek beğendiğim yeri kitabın sonuydu ben daha farklı olabileceği görüşündeyim.Tarihi aşk romanı okumayı seviyorsanız bu kitaba şans verin derim.


Puanım: 4/5



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder